محل لوگو

دانلود پاورپوینت رنسانس


دانلود پاورپوینت رنسانس

رنسانس عموماً به جنبش فکری- عقلانی اطلاق می شود که درسده ی چهاردهم از شهرهای شمالی ایتالیا سرچشمه گرفت، ودرسده ی شانزدهم به اوج خود رسید. تا قرنی پیش، رنسانس را تولد دوباره ي هنر و ادبیات تحت تأثیر سرمشق هاي کلاسیک باستان ، و یا « کشف جهان وانسان » تعریف کرده بودند ، ولی تاریخ نویسان سده ي بیستم ، نظریه هایی تازه در مفهوم وحدود زمانی این جنبش پیش نهادند.

 

در واقع رنسانس ، تنها یک نهضت تاریخی نیست ، بلکه دورانی است که آغاز و پایان آن در نقاط مختلف متفاوت است، و سیران درهرگوشه ، همراه با تحولاتی نمود یافته است که تا اندازه اي بایکدیگر مرتبط بوده اند ، اما ناگهان همه ي این تحولات ، تحت تاثیر فنون ، ابداعات وکشفیات جدید ، سرعتی دو چندان می گیرند و زندگی بشر را تحت تغییرات بنیادی قرار می دهند.

ازجمله ي این فنون ، می توان به « اختراع صنعت چاپ »، «پیشرفت امکانات دریانوردی» و «کشفیات تازه ي جغرافیایی » اشاره کرد.

انسان عصر رنسانس - برخلاف انسان قرون وسطی- ازمفهوم تاریخ ، درکی روشن تر و واقعی تر دارد ، و براساس فعالیتهای بشری ،« گذشته» را بررسی می کند. او در بررسی خود به این نتیجه می رسد که عصر باستان ، روزگار اوج تمدن و فرهنگی بود که با فروپاشی امپراطوری روم ، به دست مهاجمان وحشی پایان یافت ؛ و در پی آن ، دوران هزار ساله ي رکود فرهنگی ( قرون وسطی ) براروپا سایه گسترد. به دنبال آن با تجدید حیات هنرها وعلومی که در عصر باستان رواج داشت ، دوران تاریکی و کوته اندیشی به سرآمد و رنسانس آغاز شد.

 

 

و در ادامه مباحث زیر بررسی میشود:

رنسانس پیشرفته

معماری در رنسانس

رنسانس آغاز تحول معماری چشم انداز

رنسانس در شمال

احیای رنسانس

منریسم (شیوه گری)

موسیقی در رنسانس

نظام دوریک رومی ورنسانس

کلیساهای رنسانس و باروک

قصرهای وویلاهای رنسانس وباروک

 

فایل پاورپوینت 75 اسلاید


مبلغ واقعی 25,192 تومان    48% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 392

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما