محل لوگو

پاورپوینت آزمایشگاه عملیات واحد


پاورپوینت آزمایشگاه عملیات واحد

پاورپوینت آزمایشگاه عملیات واحد

 

نوع فایل power point

 

قابل ویرایش 80 اسلاید

 

قسمتی از اسلایدها
برج هاي سيني دار استوانه هائي عمودي هستند كه در آنها مايع و گاز بصورت مرحله اي در سيني ها و يا صفحات , تماس حاصل مي نمايند .

در برج هاي سيني دار مايع از بالاي برج وارد شده و تحت اثر نيروي ثقل بطرف پاين حركت مي كند مايع در مسير خود از طريق يك مجرا به سيني پائين مي ريزد . گاز از پائين به بالا حركت مي كند . مايع در مسير خود از طريق روزنه هاي موجود در صفحات بصورت حباب در آمده و به درون مايع پراكنده مي شود و ايجاد كف مي كند . گاز و مايع سپس از يكديگر جدا شده و به سمت صفحات بعدي حركت مي كنند . نتيجه كلي , يك تماس چند مرحله اي متقابل است , با وجود آن كه در هر مرحله يك جريان متقاطع گاز مايع وجود خواهد داشت. هر صفحه برج به منزله يك مرحله مي باشد زيرا كه تماس كافي در روي هر صفحه بين فازها انجام مي شود . نفوذ بين فازها صورت مي گيرد و سپس فازها از يكديگر جدا مي شوند . تعداد مراحل تعادلي (سيني هاي تئوري ) يك ستون يا برج بستگي به سختي جداسازي مورد نظر داشته و با برقراري موازنه مواد و در نظر گرفتن وضعيت تعادلي هر مرحله به دست مي آيد .

 

فهرست مطالب و اسلایدها

برج تقطیر

برج پر شده

استخراج از جامدات

راهنما


مبلغ واقعی 40,250 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 32,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 686

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما